lycklig

kan man vara annat än lycklig med så mysig dotter o underbar man.

igår när älskling kom hem hade han hyrt film o köpt godis till mig, lillan sov o jag skulle gå å se film men hann somna innan jag hann trycka igång tvn, får göra ett nytt försök ikväll:) kan då inte skylla på jobbet då jag bara jobbade 3 timmar på kiosken o det är bara roligt:)

idag ska vi till linda o leka lite ute, då vi bo på vischan har jag funderat på  hur vi ska göra med lunchen, skulle nog bara bli grin om vi skulle gå hem med magen tom. men nu har jag gjort kycklingsallad som vi ska ta med, kan man ju äta hur o när som helst:)

annars blir det nog en trevlig dag, skönt att vädret tillåter att vi är ute:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0