mätt

nu har emma farit hem, per kommit hem o vi har ätit middag, jag åt som en kissekatt för jag var mätt på den chokladliknande degen jag smaskat på hela dagen, emma sa inget så antar den var ok, eller också är hon artig:) jag tog lite keso i maten, det är så gott o lillan verkar gilla det med för hon åt upp allt mitt den lilla rackaren.

bm imorgonbitti, hade börjat hoppas att jag skulle få sällskap, men verkar inte bli. känns så trist att fara själv men det är väl inget roligt för nån att ba sitt o titt heller:) per ska jobba så...

rastlös o lat på samma gång, inget kul väder då man blåser bort då man går ut o inne har vi varit hela långa dagen. dammsugaren har fått jobba lite, det behöver den:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättegod mat och god efterätt =) du får sällskap imorrn ändå, ja ha lix inge bättre för mig och ditt sällskap är alltid trevligt ;)

2010-03-03 @ 19:53:28
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com
Postat av: Lina

Har gjort en test på en header men skicka ett mail så skickar jag den dit får du säga hur du vill ha =)

2010-03-03 @ 23:08:14
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0