nya zlatan

läste på msn att är ditt barn nya zlatan, o det känns nästan som det. sparkar hårt o jämt så jag tappar andan o mår illa, men man vet då att den lever:) hade tid hos bm men valde att jobba istället, så nu kommer det gå 5 veckor mellan besöken. jag tycker det känns skönt då jag mår bra o bebis uppenbarligen också mår bra:) varför måste man dit så ofta egentligen?

känns som länge sen jag skrev nu, har bara jobbat o inte varit hemma på slutet o har jag varit hemma har jag nog mest sovit:) dkönt iaf att få jobba då jag klagat så mycket på hur lite jag får jobba. är helt inne på att kliva upp klockan sex nuförtiden så jag vaknade först, klev upp o gjorde gröt då jag är vrålhungrig. sen kom lillan tassande o ville inte ha välling utan gröt som mamma, hon börjar bli så stor dockan min:) när klockan blivit lite mer så ska vi ut o åka pulka tror jag, kanske hinner baka en kladdkaka före?:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror inte man måste dit. Det är nog beroende på värden och hur man mår själv. Tänkt förr, då fanns det knappast möjlighet till så täta kollar som man har nu. Är ju 1v mellan varje från v36 -jag tycker det är mkt så jag har haft lite längre emellan :)



Gott med kladdkaka och utelek, nu börjar ju tempen stiga också!

2010-03-17 @ 08:37:22
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0