onsdag

vilka roliga rubriker jag kommer på:P tycker det nästan är svårast.
sovrmorgon imorse iaf, klev upp halv 8 vrålhungriga båda två, per var redan uppe(!) det hör inte till vanligheterna:) grötfrukost som vanligt sen har vi bara myst på hemma, egentligen hade lillan dagisdag men kändes bara drygt att dra ut hon i stormen. fina emma kommer snart då ska vi äta gomat, lax jag älskar lax:) fisk i alla former egentligen förutom fiskbullar. hade tänkt bjuda på nå gott till efterrätt också men det ser ut som skit. hoppas den smakar iaf, men det var så stor o fin o sekunden innan jag tar ut den pyser den ihop o blev 2 mm hög.

gick lååångprommis till skogsvårdstyrelsen, usch vad det blåser, så fort hon slog igen ögonen vände jag om till värmen o myskoftan, skönt med gamla vänner är att jag inte känner behov att göra mig fin som om jag ska träffa mycket folk:) fast det är roligt det med men..



dagens myskofta:) v 31




hjälper mamma med snöskottningen



min guldklimp, tröttis:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder, fin mage! =)



Haha nej men du behöver inte baka något för det.. jag tycker bara det är kul! Skicka mail till [email protected] hur du vill att det ska se ut och bilder.

2010-03-03 @ 11:59:39
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0