skottning

klev upp o tog det piano imorse, stor fördel då man jobbar kväll är att man bara kan va:) lekte med lillan o grejjade ipå tills det var dags att lämna hon på dagis.
när vi kommer dit säger hon mamma också dagis, mamma vill inte jobba. o när jag skulle gå så grät hon. usch så hemskt första gången hon gör så o jag ville bara ta med hon hem igen. höll igen men då jag gick därifrån rann tårarna på mig också. gravid eller mammakänslor, hemskt var det iaf. blir bättre imorrn då jag inte måste lämna hon så hon sover där då blir det inte lika länge.

lät som hon skulle få komma hem tidigare från dagis iaf, elin o ekel är hemma o hon älskar ju att träffa dom, pratar alltid om bebis då vi ska till boppa:)

gick hem o skottade baksidan lite, orkar inte så mycket i stöten därför är jag där lite o ofta:) gjorde lunch o trodde älskling skulle komma hem o äta med mig men, hade jag gjort en dunderladdning så det skulle räcka till ikväll också så det bara skulle vara att värma för dom då kom hem. jag kände mig bra snäll som tänkte så:)

cyklade på min motionscykel o såg hem till gården, in i duschen o nu äter jag mellis framför datorn. ska väl dra häcken mot jobbet snart:)




mammas älskade lilla hjärta!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gick bara fint att hämta henne och att ha henne innan resten av familjen kom hem ... då blev det grinkalas, deltagare Nikki och Ekel ;) Sen tyckte hon nog att bebis hade sovit nog länge och var tråkig så hon råkade väcka honom när hon skulle ge honom tutten, lillgumman. Synd bara att bebis var på så dåligt humör sen.

2010-03-10 @ 08:57:51
URL: http://nordmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0