speed update

speed update då tiden inte räcker till, eller viljan:P

redan v12, valparna är 2 veckor idag alltså, spännande jag vill fara dit o kolla ut vem vi ska ta:) men vi ska inte dit idag iaf.

gårdagen var underbar, for o pimplade på angsjön, mamma o pappa kom också dit. sen bjöd mama på middag o marängswiss till efterrätt, mums!

idag är det jobb klockan 1, har varit o lämnat lillan på dagis o gick en prommis samtidigt, cyklat på motionscykeln lite så nu kastar jag i mig lite lunch innan jag måste iväg

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh ska ni skaffa hund! Vad är det för ras? inte för att jag kan några men jag kan ju bildgoogla =D

2010-03-22 @ 14:37:46
URL: http://petohtien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0