this is my life

nu har jag sett melodifestivalen final, söt tjej som vann, vad roligt:)
anars har det varit jobb hela dagen idag, delad tur så mitt på dagen for vi till agnäsbacken o fikade o åkte bob. härligt väder, tills vi kom fram dit då gick solen i moln, men man ska väl inte räkna med något annat, brukar ju va så då man verkligen ska UT I SOLEN :)
gjrde kcklingrulladibaconmedbrie till middag, gott men jag saknar alltid mera salt, men borde väl inte äta det så mycket om jag tittar ner på bollarna som är nedanför knäna:P tji fick jag som trodde att jag skulle slippa vätska den här gången.
trodde, eller rättare sagt hoppades att natten skulle komma tidigt så att jag skulle hinna på 9an o köpa glass, men den kom inte förrän prick halv 10 så nu vet jag inte vad jag ska mumsa på i sängen, kanske kolatårta?:)
min docka sover o per är med vänner, film o gotta sen sover jag gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0