torsdag

tror jag gick o la mig för tidigt igår, va rätt slut i knoppen o mådde illa så jag gick o la mig klockan 8. vaknade halv 6 imorse istället o kunde inte somna om, känns så onödigt då lillan sover som en stock fortfarande.

gårdagen var trevlig med strålande väder, va ute två timmar på förmiddagen, gjorde gomackor till lunch, värmde i ugn o med kyckling o ost supersmaskens:) sen gick jag o hämtade annah o pojkarna så jag skulle ha nå sällskap till kladdkakan, kokade kaffe o emma kom också o vi åt o drack o myste:) linda o wille kom på eftermiddagen också o höll oss sällskap:)

per kom hem o tog ut lillan så hon fick komma ut o leka o åka fyrhjuling
17.30 dukade vi fram för middag, noll inspiration så det blev hamburgare med ägg o massa göör:) lite mysipys o soffan innan det var läggdags för lillan, trött efter mycket barn o mycket utelek:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0