torsdag

den här veckan har gått så fort, eller inte igår va en långtråkig dag egentligen. men nu är vi friska o krya men är väl bäst o va hemma 1 extra dag. vet int vad vi ska hitta på idag, skulle då fått komma ut o få oss frisk luft:) är inte så kallt o snöar då inte än iaf, klockan är ju bara halv 8. vi är som morgonpigga i vår familj men det är klart då man börjar jobba 7 kommer man in i den rytmen.

vi ska nog baka ikväll iaf, är sugen på kolatårtan min:)

nu kommer min trotsis bäst o kolla läget:P

Kommentarer
Postat av: Linda

Du som är så smärt trots v32 :) Jag tycker bättre om att känna mig "klumpig" tillsammans med andra som också gör det, kanske vi skulle ses över en yoga och vara kylskåp tillsammans :P :P



Jaa, nya recept är så spännande, men idag svek orken och i ugnen gräddas saftig sockerkaka med glasyr istället!

2010-03-11 @ 08:35:41
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut receptet på kolatårtan?=)

2010-03-11 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0