tvättmaskinen är köpt

imorse for jag o lillan till mamma o tvättade lite o sen ut o leka i snön medan maskinen gick, hade hoppats på sällskap men vi gick tydligen om varann men det är så typiskt. skulle gå hem från storvägen o jag fick en snilleblixt o tänkte att vi skulle gena över baksidan, tog en halvtimme innan vi pulsat genom snön, en 1åring o en gravid är inte det smidigaste ekipaget:P

efter lunch for hela familjen till city o handlade på maxi, jag köpte glass så vi klarar oss ikväll o fyllde upp kyl o frys så vi klarar oss en månad hade jag tänkt:) in på media markt o köpte en tvättmaskin, wiihooo...

kotletter, sås o klyftpotatis till middag, sen gjorde jag efterrätt som var jättesmaskig o gick hem hos dom andra också:) sitter o läser bloggar, o känner på magen o jag kände min första sammandragning nånsin!! jag kanske också kommer i mål så småningom jag med:)

imorrn ska vi fiska o mysa o då dom lovar fint väder:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det typiskt... Men jag ska va lite bättre på ha telen med mig..Härliga spår, jag såg dom :P

2010-03-22 @ 08:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0