v32

idag går jag visst in i vecka 32, familjeliv är inte dumt att ha:) 62 dagar osv:)

idag gjorde vi morgon o myste på i soffan, fick äta frukost tillsammans med min älskade innan han skulle iväg o jobba, då gick jag o lillan ut o skottade o lekte lite på baksidan tills orken tog slut, inte hos mig utan dottern krävde joggi:) har dammsugat o tvättat kläder, bäddat sängen o sånt där hemmafrugöra som är ett nödvändigt ont. jag tillhör inte dom som klarar av att hålla hemmet skinande. skulle jag få oväntat besök skulle jag få panik då lillans leksaer är överallt, o bara som småstökigt som jag aldrig sett hos nån annan..
jag tror seriöst att alla mina vänner har dammfritt o stökfritt 24/7, kanske ska börja göra oväntade besök hos andra o kolla läget:)
ska göra lunch o sen ut en kortis så hon somnar, sen ska jag fortsätta skotta. vill kunna dricka kaffe där nu då vädret tillåter:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, 24/7 in your dreams, kom hit och du får se flera dammråttor! Faktiskt så tror jag det är onyttigt att ha kliniskt :P ;)

Härligt väder vi har idag!! Duktig du är som skottar! Vi skulle också gjort en insats så man kan sitta på altanen snart...

2010-03-08 @ 12:12:57
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0