yoga

förra veckan va jag o hälsade på världens bästa granne, vi bor endast 1,5 km ifrån varann men känns ändå mycket närmare dit än till bjuris fast det är lika långt åt båda hållen, måste va för att vi bo i nyby:) i alla fulla fall fick jag låna gravidyogadvd som jag prövat idag medan sjuklingen sov. verkligen min grej, inte ansträngande för fem öre men känner mig nyttig o glad nu efteråt:)
provade den förra året men då gillade jag det inte alls, kände mig bara dum. men nu när jag sträckt o tänjt ut mig så mycket det bara går mår jag kanon:) vig som ett kylskåp så det kan ju bara bli bättre haha, tur ingen ser mig.

lillan är pigg men inte hennes mage än tyvärr. hon blir hemma imorrn med mest bara för smittorisken o så. dom ville inte ha mig på jobbet heller o få in nåt där, förståeligt:)

snön har öst ner hela dagen, jag är besviken jag som är så stolt över plätten här bak jag skottat fram, bara den inte snöar igen igen. per har stuckit med alla spadar så jag får inte skotta nåt idag, vad ska man hitta på då man bara är hemma, hemmet är någotsånär ok o maten klar.
va en sväng på affis med vagnen men var så halkigt ute så är inte sugen på prommis direkt

Kommentarer
Postat av: annah

haha så kul den kom till använding :)

den ha ju bara legat och skräpat här i 2 år typ, har aldrig sett den.



men de är nog super att hålla sig smidig ocså kanske det var några bra andningövningar?

2010-03-10 @ 15:31:21
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Linda

Yoga är nice, fast lite långtråkigt tkr jag om man är ensam.. Har aldrig testat gravidyoga dock!

2010-03-10 @ 15:45:10
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0