fredagsmys

vaknade o va på strålande humör, trots snoriga o varma barn o snorig näsa själv:) te o mackor frukost som har blivit min nya standardfrukost nu då det är höst, myspys. har torkat av golven en sväng till, skulle kunna göra det 3 gånger per dag med två pälsdjur, en jägare o två små utan att det skulle synas nån skillnad men.

funderar på att fara på returstationen i vännäs o kolla om en byrå till hallen. ska iaf till mamma o pappa efter lunch o surra lite.

idag tror jag jag ska göra en bönsalsa, tacokryddad kyckling o sallad till middag, mums mums:)


Kommentarer
Postat av: annah

ta med mig om du far på returcentrum :)

2010-10-01 @ 18:26:55
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Linda

Åkte ni på returcentrum? Har faktiskt aldrig vart på "nya" stället. Om ni for, vare bra? Stort? Är så roligt att fynda fint till bra peng!

2010-10-03 @ 12:09:39
URL: http://halllivetkart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0