snabbut.

datakabeln våran har brunnit så jag snikar mammas ett tag:)
igår o idag har jag haft vännerr på besö, igår bjöd jag på misslyckad kaka, eller den var inte god iaf.
idag bjöd jag på tacogratäng o sockerkaka med bär o grädde, säkra kort som blev lyckat:)
men sprolla roll då det roliga är att få surra bort en stund med dom man tycker om;)

nu sitter jag o noel o kollar nätet lite medan per o nickan är på badet, sen ska vi dra sulan till vännäs o storhandla, sen kommer filip till oss imorrn så då ska vi bjuda han på god mat o säkert massa pussar om jag känner lillebror:)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tyckte den var god, men jättesöt, får ont i magen och mår lite illa när jag äter för mycket socker =), inte misslyckad alls, du har så höga krav på ditt bakeri!!

2010-10-05 @ 19:06:18
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0