blåsig dag

nu är det höst i luften, blåser kallt o är mulet o soligt om vartannat, men härligt ändå:) barnen ligger här bredvid o skrattar o har så roligt tillsammans, det är så mysigt o höra! skratta då lillebror säger nickan o fortsätter busa:)
idag har vi varit på vc med lillan sen bjöd mormor på ost och broccolisoppa, supergott! sånt tar jag mig aldrig för o göra själv. eller jag kommer som inte på det.
sen kom svärmor o drack kaffe med mig innan hon skulle på kvällsjobb o jag stoppade ner barnen o gick rundan med aato, prommis from hell idag bara för att jag skrytit hur duktig han blivit. noel skrek hela rundan, nickan sympatigrät o aato bet i kopplet o busade konstant, jagt var alldeles svettig! lämnade av noel på dagis o gick hem med odågan o hämtade lillebror med bil, passade på att handla samtidigt men glömde såklart svampen.
blir ensväng till alltså på byn men varm smörgåstårta till middag gör det värt det:)
blev en hel historia idag haha

Kommentarer
Postat av: annah

recept på tårtan!!!!

Lät ju helsmaskigt :)

2010-09-14 @ 16:31:01
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Lina

Okej, han har gjort en tatuering på bröstet hos honom också, tycker han är superduktig! Jag skulle tycka det var drygt att sitta och prata engelska haha..

Nej inte det, samma kamera as allways =)

Visst är det väl mysigt med hösten, det faller vackra löv överallt och luften är så där härlig =)

2010-09-14 @ 17:52:34
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0