disney

jag o barnen sitter o ser deisney, noel skrattar o är mest road:) dagen har varit så bra som den kan, tacolunch med annah o pojkarna, sockerkaka till efterrätt. sen bjöd min underbara mormor på middag så nu sitter vi här medan vi väntar på varmvattnet, då ska barnen bada sen är denna dagen slut.
jag längtar så efter min gubbe som är i älgjakten, första dagen idag. ska dricka en kopp te i en kopp jag fått av honom som det står "i love you" på som jag fick då vi nyträffats o tänka på hur bra jag har det med världens fianste barn o underbara karl:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Romantiskt =)

Ja alltså jag visste ju att han skulle tatuera sig, bara inte att det skulle bli just igår.

2010-09-11 @ 18:42:54
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hihi vad gulligt :P Förstår att ni är nyfikna på fasen, men det kommer upp inom kort. Vill ju se hur det går vägen först ;)

2010-09-11 @ 20:55:28
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0