förfall

jag tror jag är sötare än vad jag är, kände mig rätt fin som t o m tagit på mig jeans o favvokofta o favvosjal för o skydda bröna. gick in på byn o handlade o gjorde bankärenden o fick då höra två flickor säga att hoppas dom aldrig ser ut som mig då dom fått barn. mitt humör sjönk direkt o jag ringde per för o få tröst. jag trodde faktiskt jag ser likadan ut som då jag var 20 eftersom vågen står på samma:P
känns lite bttre nu o är trots allt lycklig över mina små o utseendet är väl världsigt:P
mer äppelkaka o kaffe sen känns det nog ännu bättre:)

Kommentarer
Postat av: annah

va, fy sickna dumma ener! Du e ju hur fiiin som helst.

Vilka va de, ring mig så ska jag giva dem på moppo! :)

2010-09-01 @ 15:52:19
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Lina

Haha men vem vill inte se ut som dig efter att ha fått två barn! Jag tror också att jag ser ut som när jag var 20, men ibland nrä jag ser kort på mig inser jag att så är inte fallet.. =P



Haha ja men folk säger sådana saker på riktigt, det är helt sjukt!! (alltså om könen)

2010-09-01 @ 16:00:48
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men vilka ungar alltså! :(



Ja vi tar det också rätt lugge med smakisarna. Men hon gillar det verkligen. Det är roligt! :)

2010-09-01 @ 20:29:05
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Anonym

men guuuud du ser u helt fantastisk ut! avundsjuka snorungar är vad dom är:)

2010-09-02 @ 09:23:18
Postat av: Linda

Äppelkaka gör susen, du är så fin Malin!

2010-09-02 @ 15:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0