igen idol

sitter självo ser idol, känner mig lite låg idag, har bombarderats med räkningar, per har varit borta hela dagen, måste idoljuryn va så taskiga?
sitter o kollar runt lite fl o bloggar  funderar lite, tänk vad många som sagt att per måste va stolt nu när vi fått en pojke, varför skulle inte jag bli lika glad? o tror dom inte att per blev lika glad över tjejen som jag?
varför skriver många att dom självklart har blå tröjor på sina barn, självklart ger frukt varje dag? är det fel o göra på annat vis?
deppigt inlägg känner jag. ska återgå till att tröstäta cheesecake o se dom stackarna i idol.

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra frågor tycker jag =)

2010-09-23 @ 21:38:41
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fl kan ju göra en mer galen än frisk! Jag har också funderat på såna frågor. Så vill jag också säga att du är inte ensam om räkningshögen, ibland undrar jag vem tusan som handlar åt en hehe....../Linda

2010-09-23 @ 22:43:13
Postat av: annah

självklart blev per glad för att han fick ett barn, självklart får man ha vilka kläder man vill, självklart ger man sina barn det som känns bäst. så borde det ju självklart heta :)



Ha en fin helg malin :)

2010-09-24 @ 10:04:41
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0