lördag

precis hemkommen från dop med huvudvärk från hell. jsg blir fruktansvärt osocial o yr, har så svårt att förstå dom som kan jobba o allt med huvudvärk, jag har antingen 10 gånger ondare eller är 10 gånger vekare:P
jättefint dop iaf med gofika:) min favvogrej o fara på, så fin stämning.
har även hunnit bjuda fina vänner o deras barn på pizza o korvstroganoff lunch idag, vad kul det är o ses även om det är långt mellan gångerna. senast jag hälsade på pillan var typ för 2 år sen o hon var en räddande ängel o hjälpte mig o få i lillan lite välling:)
svammel svammel nu ska jag lägga mig o se disney, imorn 1årskalas för världens sötaste syskonbarn:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad tiden går snabbt, redan ett år!

2010-09-25 @ 19:04:39
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0