plastic fantastic

jag hade längtat efter min twångkokare och så kommer den inte förrän om en vecka, rasan! vet inte hur jag ska göra mat nu...:)

igår spendrrade jag dagen på nyby 1, lunch o middag bjöds det på o glass o cheesecake, bortskämd blev vi:) hade så tervligt o fick träffa teres som kommit hem på riktigt:) kl 19 kom vi hem så bums i säng för stortjejen. jag bakade pajen jag ska bjuda på idag o försökte hinna umgås med min gubbe innan säng dags.

idag kommer sandra o emma hit o lunchar med mig, tur jag har:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja jag har testat den också, men vart lite besviken. Men det beror ju på vad man gillar :P Smaken är ju som baken ;)

Har iaf mailat lösen till dej nu :P

2010-09-19 @ 08:40:21
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0