singing in the rain

nu när gubben är p¨å jakt så hinner han inte gå lika mycket med valpen så imorse tog jag på mig tretorngummistövlarna (vill ha såna där fina!) o regnskyddet på vagnen o gick rundan, han har blivit så bra på gå i koppel bara på några gånger:)
pären o köttbullar till lunch satt fint, vem behöver sås då man har gele? leker med playdo o tar det bara lugnt, hade tänkt vara med emma men hon fick andra planer, en annan gång som lillan säger:)
ska fara en sväng till mamma sen o baka en cheesecake med emmy, sen kyckling till middag:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Heheh ja, fast det är ingen stor grej egentligen. Eller för mig är det de, men ja... Haha!



Du verkar hinna med så mycket på dagarna. Hur bär du dej åt kvinna?!

2010-09-12 @ 13:03:54
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Lina

Du får köpa hunterstövlar =P

Var är vem? nu hänger jag inte med!

Haha ja men det är kul att drömma.. jag har så tråkiga drömmar ibland, betalar räkningar och sopar golvet typ.. =P

2010-09-12 @ 14:30:59
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0