söndagkväll

nu sover barnen, lillan var trött idag då hon vaknade 5 o ville ha välling, sen vet jag inte om hon somnade om eller int men klockan 7 klev vi upp iaf. lekte med playdo hela förmiddagen, från 10 till 14 då vi hoppade i duschen o for ivög på tupperware. jag vill köpa allt men jag o plånboken är inte överens, så det blev en microångkokare:)
en gnällig tjej från vi kom till linda till hon somnade på soffan halv 7, utan välling så hon lär väl vakna i natt o va döhungri. jag blir helt slut i huvet av gnäll, även om jag vet att hon är trött o ont i magen blir ´jag helt slut.
så skönt att dom sover, så jag kan unna mig gotta o se tv i lugn o ro innan jag också knoppar:)
imorrn ska jag o emsibit på kalas:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar riskokaren!!

2010-09-05 @ 20:38:30
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0