halvtid

baksidan och luckorna målade, huset städat och tvätten vikt, känns rätt bra med en paus också:) huvudet värker och magen kurrar så jag tror jag ska ta mignåt. ser att det ser mörkt ut på himmelen, kanske färdigmålat för idag?

vagnen har kommit idag också, superfin. jag är så nööjd:)

imorrn ska vi på kalas på degernäs, niki längtar och tjatar och tjatar. hon är trotsigare än nånsin dessutom, 3årstrots? tär på både ´hon och mig iaf. känns som hon verkligen förstår och kan fråga rätta frågorna, och förstå svaret även om det inte är lätt. idag frågade hon varför vi inte lekte med ett barn hon träffade rätt ofta förut och jag visste som inte vad jag skulle säga bara att man inte har tid med allt och alla, då säger hon att man behöver inte leka med alla, bara man är snäll:) så sant så sant håller jag med då:P


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja de är ju det, tänk om man kunde lägga sig och halvsova på golvet när man stigit upp och klätt sig :P

2011-04-27 @ 18:36:03
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0