morgonstund

ja fy va trött jag var igår, låg vaken och åt glass rätt länge ändå om per skulle komma hem men jag hann somna innan:P så känns helt ovärt speciellt som noel försökte göra imorgon kl 6, tills jag gjorde välling då somnade han om tack och lov, men då väcker niki oss före 8, pappan oväcklig tydligen haha.


provet igår gick då bra, kanske har rätt skarpa knivar i lådan, haha man kan inte tro det då jag först skrivit att jah inte hade alla hästar i hagen hahaha (jag är trött och tycker jag är superkul)

kollade på gammal nomineringstabell och då skulle jag få 1,4, skiiitbra! jag hade 1,0 som mål så allt över det är ju bara hur bra som helst! tydligen beror det på hur många andra som gör prover och hur bra dom skriver som spelar roll vad man får för betyg så det är ju inte säkert vad jag får än.


idag ska vi uppvakta min syster och mormor som tillsammans fyller 115 år, grattis grattis:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh fan va kul :)

Är det tänkt att du ska in på Universitetet till hösten eller? :)

2011-04-03 @ 09:36:56
URL: http://fjuff.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0