nu så

ja nu har jag sökt, har hunnit ändra mig 3 gånger så lär ju hinna ändra mig många gånger till innan hösten me ndå är det försent:)
idag har vi svabbat golven på morgon, sen lekte barnen så bra att vi stannade inne, och njöt av det goda humöret. tonfisksallad till lunch sen utestund då noel skulle sova, men blåste så bannat att efter dryga timmen var niki både blöt och kall så vi gick in igen. har hunnit öppna rättskunskapen också, vad kul det är:)

helgen känns underbar, jag har planerat in ett långt varmt bad, sovmorgon och bara vila och ha det gott. känns underbart!:) kanske tittar på färg på huset och börjar planera inför ommålningen, tänk om vi skulle ha råd med en altan också, det vore inte dumt:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad roligt, har ni planer på en annan färg? :D

2011-04-15 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0