onsdag


ingen barnsång idag, och ingen sol så långt ögat kan nå, vad ska man hitta på idag då? för tidigt att höra om någon vi.l komma hit iaf..

noel har haft en jobbig natt, ätit många gånger men egenligen han behövde göra nr 2. jag är trött och på dåligt humör, fy va länge sen jag kände så, har varit så pigg och glad sen jag slutade amma.

bilder på vännerna från igår:

ingen barnsång idag, och ingen sol så långt ögat kan nå, vad ska man hitta på idag då? för tidigt att höra om någon vi.l komma hit iaf..

noel har haft en jobbig natt, ätit många gånger men egenligen han behövde göra nr 2. jag är trött och på dåligt humör, fy va länge sen jag kände så, har varit så pigg och glad sen jag slutade amma.

bilder på vännerna från igår:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0