road trip

idag hade jag och noel nöjet att få följa med emma till barnmorskan och sen staden. stackars emma hade det nog lugnare utan herr noel i bilen men vad gör man:) köpte en vas till på boom, kraschade den innan vi ens satt oss i bilenså in och köpte en 3 vas, är nog inte meningen jag ska ha en sån vas:P
köpte kläder till mig och per idag och kände mig nöjd och glad, tyvärr passade inget så bara att lämna tilbaka allt:(
ska ju ändå in till city imorrn och göra högskoleprovet, oj oj oj, och såg nu då jag kom hem att jag och sandra inte ens ska va på samma ställe.
nej vilket neginlägg, jag som egentligen haft en härlig dag med masa friterat kinamat, surr och härligt sällskap:) hopaps kvällen blir lika fin som dagen!

bästa sundlis och minitilde:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0