väntans tidert

oj vad noel sover, skööönt och han behöver det nog för att bli fri febern. jag har hunnit en sväng på affären, äta lunch och göra matteprovet medan han sov:)
på förmiddagen var han en snäll pojke som hjälpte mamma städa och tvätta och plocka bort (mindre bra på plocka bort:P) han är som ett annat barn då han är själv. niki är på dagis och leker av sig, igår frågade hon efter dagis och det är inte vanligt!
dricker kaffe och längtar efter gubben min, mysgubbe:) har handlat så jag kan göra kladdis så vi har i helgen. skulle egentligen gett linda stryk som bjöd på den kakan för nu vill jag ha den jääääämt:P

rastlös och ensam, ingen bra kombo. kanske antonia och kevin vill leka i em:) niki lär ju va på strålande humör efter tidig morgon och heldag på dagis, eller inte:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja hon har också en egen åsikt, men hårt mot hårt ;) hihi!

Åh, tack så mycket, åkervägen hälsar tillbaka och krya på lillkillen! Kram

2011-04-08 @ 15:45:54
Postat av: Anonym

Förresten, vad flitig du är på din andra blogg :P

2011-04-08 @ 15:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0