guten morgen

har sovit härliga 3 timmar i natt, men är ändå pigg, för tillfället iaf:) har hunnit hämta in ved och fika och klockan är bara 8:) noel är svalare idag tack och lov, fick låna ipren och det verkar funka. jag visste faktiskt inte att alla inte reagerar på alvedon.
igår på eftermiddagen for jag hem till mamma och¨åt kycklinggryta och ris o sen gjorde jag massa expriment med vatten som skulle visa kapillärkraften och phvärde.
hem o lämna dottern o vidare till linda och låna aloe vera saker och solsidan:) som vanligt vet jag inte då det är dax att gå hem utan stannade till efter 23.00. skyller på att jag hade så trevligt att jag glömde bort tiden:) skäms då jag tänker på hon har morgonpigga barn...

idag är det dagis för niki som gäller, sist ville hon inte fara hem utan skrek o grät och ville stanna kvar o leka, positivt på ett sätt:) noel ska till gammelmormor medan jag ska på skolan och göra dom sista exprimenten, jag borde nog få g på den här kursen iaf:)
skynda hem o hämta sonen för hon skulle visst få besök o då är det kanske inte så roligt med en plutt som börjar va hungrig:P
svammel svammel, är på strålande humör hoppas det håller i sig. det blir så fint här hemma, jag är så nöjd! vill in till city igen o köpa gardintyg och kökslampan, och egentligen lampan till v-rum men den gick på 1600 kr så jag blev snål. rejning kostar ju dessutom pengar också, och mamma o pappa är på ikea och självklart vill jag ju beställa nåt med dom med:P

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så trevligt så :) Tänk inte på mig! Härligt att han reagerade bättre på ipren!

Ha en fin dag!

2011-02-24 @ 09:04:24
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0