måndag

jag gillar måndagar, hela veckan på sig att hitta på skoj, minus är att det är en vecka kvar till solsidan.

idag har jag städat huset, rensat bland nikis leksaker och kastat massa skrot. sängen är renbäddad och allt luktar rent o fräsct, jag gillar spray som luktar då känns det så mycket renare, hur bra det är för barnen och miljön är en annan fråga...

efter lunch for jag och niki på badet och hade mamma niki tid, jättemysigt och hon var så glad och duktig, simmade själv med simkuddar så nu törs jag nog fara med båda barnen faktiskt.
sandra o emma var där med sina barn också så det var ju bara roligare då:)

köttet till imorrn är ugnen, ska nog riva morötter ikväll också så är det bara potatis som ska kokas imorrn så är det klart, jag gillar mat som man kan göra i förväg:)
middagen ikväll är en annan fråga, är i en period då snabbmat känns lindigt o gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0