tillökning

vi har tydligen fått tillökning i familjen, ofrivlligt men en liten en som ska kläs morgon o kväll, matas o bytas på, nikis lilla pony:) tyvärr mitt ansvar o ta hand om den verkar det som:P

annars så rullar det på, noel har fortfarande hög feber. har hunnit läsa några timmar o byta gardiner o vardagsrummet och plocka bort, färgat stolsklädseln också o det blev kanon!
 ikväll ska listerna på platsi hallen och jag tror jag o barnen åker till mamma o låter gubben jobba i fred:) ska passa på o labba lite där så blir jag klar med allt imorrn i naturkunskapen:)

vill köpa nya gardiner till köket, ångrar att jag inte gjorde det då vi var i stan, typiskt mig att vara en velpotta!

Kommentarer
Postat av: Mott

Men va trevligt med tillökning :)))

2011-02-23 @ 16:51:09
URL: http://mottphatpho.blogspot.com
Postat av: Emilie

Haha ja det stämmer! :P Men sitt inte och tro att han kommer hem med nå klöver. Segern är som sagt redan paxad ;) Hehe

2011-02-23 @ 20:33:05
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0