tisdag

har hämtat niki på dagis så tar mig en paus i studierna. vi ser djungeldjuren o noel går varv på varv här o plockar skräp o tränarpå gå, han är bra duktig:) på torsdag ska vi på bvc och se hur stor han är, 8 månader så jag gissar på 8,7 som hans storasyster:) boel tar jag för givet att det går bra för jag vet ingen som regarer på allt små ljud så mycket som han.

känns som fullspeckad vecka i veckan, barnsång och 14årskalas imorrn, bvc och en sväng till annah på torsdag, slutprov på fredag. hur ska jag hinna plugga och ta hand om familjen också? lär inte bli städat så mycket men det är ju inte prio 1:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Just det!! Bra att du påminner, minnet är som en guldfisks! Det blir roligt =)

2011-02-02 @ 19:03:08
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Emilie

Det beror väl på vad man till slut får för diagnos. Har hört en del som fått vänta flera år innan dom fått diagnos! Shit, det kommer jag inte orka med! :P

2011-02-02 @ 20:03:21
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0