g+

fick tillbaka min första inlämningsppgift idag, endast g+ tyvärr. mamma trodde det berodde på att jag gjort fort o fel as usual. men jag lär av mitt misstag o slipar tekniken då. var ju första skolgrejen på flera år så man är väl ringrostig sklyller jag på:)

idag har emma o flickorna hälsat på, vi har ätit pannkaka, glass o jordgubbspannacotta. flickorna lekte så bra o det är så kul o se, stortjejen min <3 noel somnade inte förrän 15 idag, och då endast 15 minuter så han var trött i eftermiddag. middag kladdkaka o kaffe hos min kära mor sen prommis hem igen, vad duktig jag är som gått 2 dagar i rad nu, hoppas på bättring på motionsfronten?:)
är sugen på dra fram skidorna, börja jogga o sånt nyttigt igen:)
så skönt det är o få komma ut i naturen, solen skiner o det är endast -5, drömväder!


Kommentarer
Postat av: Jessicas william 9*12*10

jag skulle också vilja åka skidor, dock har jag inte gjort det på flera herrans år. Men ska då banne ta mig för att göra det i vinter! Annars rekomenderar jag Zumba, så kul!

2011-01-11 @ 21:41:07
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/
Postat av: Jessicas william 9*12*10

jag skulle också vilja åka skidor! Dock var det flera herrans år sen sist, men i år ska jag banne mig ta mig för att göra det :) Annnar rekomenderar jag zumba, sjukt kul!

2011-01-11 @ 21:43:12
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0