kväll

nu har jag just nattat sonen o niki leker med lera, favvogrejen:) synd bara hon blandar ihop den o jag försöker lika energisk att hålla dom rena:P
rester från igår både till lunch och middag, tror det blir marängswiss då nickan lagt sig ikväll också, det är så gott!

ska försöka läsa lite nu, har inte hunnit så mycket som jag tänkt idag då hnoel bara sov en timme mitt på dagen, sen roade vi oss med ett bad o lite qualitytime.

läser om kvinnlig könsstympning, fruktansvärt o vidrigt, knappt jag klarar av att läsa det. hade jag pengar skulle jag försöka få stopp på eländet..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fy, visst är det hemskt och vidrigt med kvinnlig könsstympning.. jag fick lov att se en film på skolan och det var inte lätt :( Tankarna förföljde mig länge efteråt!

2011-01-05 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0