shhhh

sitter i säger shhh hela tiden så noel ska fortsätta sova, ikväll somnade han rätt fort så nu är han nog på bättreingsvägen:) idag hade vi besök till lunch, alldeles för länge sen sist. sen har vi bara varit hemma, jag va påbyn men i oförorättat ärende, typiskt.

per o niki är o köper skidor till per så nu ska vi börja åka, hoppas jag:) jag och noel har möblerat om, igen. jag tycker det blev bra, får se vad gubben min tycker:)

på torsdag ska jag till optiker o kolla synen som börjat bli sämre, tar med mig gubben ifall jag måste ha glasögon så han inte tycker jag valt fula bågar o inte törs säga nåt:)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja, det är ju viktigt att man inte gör matsituationerna till en negativ upplevelse, är svårt att bryta sånt. Tror vi gjorde lite så med Wilhelm när han var liten. Ville också väldigt gärna att han skulle smaka och så, men det blir bara en ond cirkel. Hoppas han inser snart att mat är gott! :)

Magnetröntgen på hjärnan såg helt normal ut, men dom andra proverna har jag inte fått svar på än... Hoppas på imorgon :P

2011-01-17 @ 20:53:04
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja, det är ju viktigt att man inte gör matsituationerna till en negativ upplevelse, är svårt att bryta sånt. Tror vi gjorde lite så med Wilhelm när han var liten. Ville också väldigt gärna att han skulle smaka och så, men det blir bara en ond cirkel. Hoppas han inser snart att mat är gott! :)

Magnetröntgen på hjärnan såg helt normal ut, men dom andra proverna har jag inte fått svar på än... Hoppas på imorgon :P

2011-01-17 @ 20:53:04
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Jessicas Mirakel William 9*12*10

Ja han är underbar :)



Är det specsavers du ska köpa glasögon?

Det gjorde jag, skitkul att ha två bågar att välja bland!

2011-01-17 @ 21:00:52
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0