snöskottning

idag har niki haft sin första dag på dagis det här årt, hade gått jättebra och en glad o sprallig tjej kom o gav mig bamsekram då jag hämtade hon:) sen har barnen lekt så snällt i över en timme på hennes rum, noel har jagat niki med gåstolen o dom skrattade så hjärtligt båda två.
nu har jag och niki skottat uppfarten och noel sover i vagnen. har gjort supergod torsk till middag. passar på med fisk du gubben är borta, men jag saknar han som sällskap, hellre gubben än fisk<3


Recept:
ett block torsk jag delar i bitar, en grädde, fiskbuljong, stekt bacon.
in i ugn tills det är klart. supergott o enkelt:)

Kommentarer
Postat av: Jessicas william 9*12*10

Ja det var helt underbart med några timmar i sträcks sömn, :)



haha jahaa! då går det nog dåligt, för med zumba känner man sig riktigt korkad :P fast kul ändå.

men såg att du vart ute o joggat! skönt!

2011-01-12 @ 22:38:54
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0