stackars liten

noel gråter o är ledsen, har svårt att komma till ro, hoppas inte på en natt som igår då vi inte sov många timmar, varken jag eller killen. han har kräkts ikväll också, kan dom göra det av alvedon supp? per bär o sjunger o det är tyst för tillfället, hoppas:)

sitter o kollar, ska nog köpa en emmaljunga scooter, man kan ju få dom hur billigt som helst o det känns som en bra vagn vi inte provat:)

imorrn ska det vara varmare så jag hoppas noel är piggare så vi kan gå ut o leka med niki hela familjen:) syster ska komma o hjälpa mig med talet på engelska också. och nu ska jag göra en bokrecension på engelska, animal farm, konstig bok men lättläst ändå:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kanske hellre att de kräks om de är snoriga och slemmiga i halsen? Han har inte haft hosta? Ekel har hemsk hosta på nätterna, undrar om man ska prova med Mollipect igen ... han får nästan panik när det slemmar igen efter att han har sovit en stund.

2011-01-19 @ 11:57:57
URL: http://nordmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0