superstolt

idag tog per e-kortet, o ingen är stoltare än jag:) min duktiga karl!! för att fira äter vi hans favvo, stuvade makaroner och korv, det är han värd:)

igår va jag och aato ute o sprang rundan, ganska precis 5 km. joggade mest hela tiden så idag känns det i kroppen.

imorse tog vi bussen och åkte på leos där vi mötte upp sandra och antonia med barn, vad lindrigt det är att åka buss på ett sätt, men lite dyrt tycker jag. sprängande huvudvärk gjorde att jag känt mig lite off men det gick över då jag fick mig en kopp kaffe här hemma. niki tycker det är så kul på leos o hon o kevin var så söta då dom hjälpte varann:)

tror jag har nån förkylning på g, är toktrött o huvudvärk varje dag och superhungrig, åt gröt imorse, både min o nikis mat idag och när vi kom hem hann jag med 5 rostade på 1 minut kändes det som. o nu snart middag. kanske är joggningen som tar ut sin rätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0