velig

sitter o kollar på utbildningar hela tiden, det enda jag tänker på. (förutom man barn hus hund ao allt som hör till:P) vill gärna jobba med människor och vård, men samtidigt vill jag ju tjäna bra peng också då jag ändå läst ca 3 år. verkar inte gå ihop riktigt.

 annars då, idag har vi haft en ständig kamp jag o niki, inte kul. tog bob o vagn o barn o gick o hälsade på mormor o ´fick plättar. drog dom hem också så idag har jag fått min träning:)
steker pannkaka till middag o dumlepanacottan står i kylen o stelnar, det ska vi unna oss då barnen somnat:)

andra varvet på byrån är målat, blir snyggt. nu saknas en fåtölj av nå slag sen blir det nog snyggt:)

imorrn kommer sandra och emma o äter lunch med mig, jag längtar det var så länge sen:) dumlepannacotta för dom med om jag gillar det! brukar oftast bjuda på rester men känns tört i bju på uppstekt pannkaka haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Uppstekt pannkaka är ju supergött ;)

2011-01-10 @ 19:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0