never say never

idag har jag jobbat på dagis, va jättekul och lyllo mig och niki som fick va hela dagen:) barnen har blivit friska från febern igen, men noel sover superdåligt, har gråt två nätter i rad, i natt mellan 1 och 6 så jag är trött! men idag hade han sovit 3 gånger och en gång ikväll men nu är det full rulle, springer runt med en sparkbil och försöker klättra upp på saker med den.

man ska aldrig säga att något är bra för då vänder det, påstod att mina barn aldrig va sjuk och på kvällen fick båda hög feber, sa idag att noel är lugn och aldrig klättrar och nu är han överallt. osv...

nu eldar vi så ska vi nog hoppa i badet jag och noel, och per ska få lyxen att duscha också då han kommer från fotbollen:)

nya bilen har anlänt, sååå fin och min:)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin =)

2011-06-02 @ 17:40:06
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Lina

i stan =)

2011-06-03 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0