ny vecka

nu har värmen paserat, skönt medan det varade men faktiskt uppskattar jagdetta väder också. jobbade hela helgen så fick dessutom inte njuta av vädret, bara från insidan:)

idag har jag pluggat, fått in två arbeten med nästan full pott! ska finslipa det sista och hoppas på bra då med.

sen fick vi trevligt besök på eftermiddagen av emilie och wille som stannade och grillade med oss och barnen lekte så bra:) tänk om det var så med vuxna att nån sa "nu ska ni leka ihop och ha så kul" haha tänker på en scen från papphammar.
sen körde vi runt hela familjen och surrade och hade det mysigt, vi gillar att åka bil och vi gillar att vara med varandra, det är kärlek:)

imorrn ska vi på skolavslutning sen ska vi på lunchgäster, emma, lina och antonia med barn så fullt hus skulle jag tro. som vanligt bjuder jag på rester, alltid kul att komma hit säg...:P

har beställt en superfin klänning som jag ska använda flitigt i sommar, vi ska ju på bröllop, per fyller 30 och massa annat skoj så man vill ju unna sig:)
per påpekade att vi inte har samma kropp, men han har feeel haha
Sisters Point Gapo-1 Dress Floral på Bubbleroom.se

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tusen tack för idag! :)



Men vilken taskig kommentar, han har helt fel! :P

2011-06-13 @ 22:17:34
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Lina

Du kommer bli het i den, som i allt annat!

2011-06-14 @ 16:06:22
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Lina - Kom in till mig!

Men vilken snygg! Vart hitta du den? :)

2011-06-18 @ 12:49:24
URL: http://inteidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0