bad

idag har vi varit på holmsundsbadet med antonia och kevin, lite folk så dom var som vildar, även noel tyckte det var kul och var glad hela tiden trots att det blev flera timmar efter lunchdags:)
köpte nya skor till niki på hemvägen, hon ville ha blåa spiderman men då sa jag stopp, och köpte superfina lila hellokitty i stället, tror nog hon blir glad över dom med:) hela storlek 25, stortjejen min, växer så det knakar, drar 104 i kläder också, tycker inte det var så länge sen hon hade 80/86 och det har typ noel nu, på bredden iaf.

nu ska jag lägga barn och sen begrava mig i matteböckerna, roligt så nånting:P snart slut på eländet iaf, nånting positivt med att studera en kurs i taget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0