bäst

jag fick det bäst, världens finaste familj och vänner.

helgen spenderade vi i agnäsbacken, åkte skidor, bob och skridskor, fikade, solen sken och det var som bäst:) att man kan sån kärlek till 3 personern, som bara är mina.

igår åkte jag och barnen till sandra och umgick med dom bästa vänner, barnen lekte så snällt och det var bara sådär roligt och mysigt. niki har fått sig en idol i emilia, vill göra precis likadant:) så roligt när också hon kan längta och tycka det är roligt, och berätta hur hon haft det. så söt då hon berättar för sin pappa hur hon lekt med amila, tilde och kevin:)

fortfarande inte fått tag på syon så jag vet hur det blir med mina planer, typiskt när man är som ivrig.

idag är första matteprovet, ooooh nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0