fredagsmys:)

tycker det alltsomoftast är fredag, inte mig emot:) provet är inte rättat så jag måste vänta till måndag innan jag vet hur det gick, bara det blev godkänt är jag nöjd:)
emma och flickorna kom och hälsade på och vi åt lindas kladdkaka mumma:) fil o flingor till middag då det fanns noll inspiration, MEN noel åt upp hela sin portion! lite gröt och välling har han också fått i magen ikväll så hoppas han inte är hungrig iaf. svårt att avgöra hur stor portion han ätit innan också så vi hoppas han mår gott.

båda barnen är fortfarande vakna, vilken ordning va, men vi gillar läget och det är ju lix helg så då spelar det ju mindre roll. min pluggning ligger på is, men får nog kämpa på i helgen om jag ska kunna göra provert på måndag;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en toppenfredag! Han är duktig Noel som äter! Ha en forts trevlig kväll:)Kram

2011-03-18 @ 21:42:10
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0