hujj

nu har just mitt lunchfrämmande åkt, jag har hunnit plocka bort och starta maskinen, jag är urusel på plocka samtidigt som jag har besök, stackarna måste sitta i sin egen skit tills dom åker hem:P något jag skulle kunna försöka bli bättre på iaf:)
nicole somnade 22.30 igår och vaknade tidigt imorse så hon har haft en lite kämpig dag, och testat sin gamla mamma, nu går hon runt o vill fortsätta leka med ola och linde. dom är roliga dom små liven:)

bion igår var kanon, superkul hoppas det blir en vana:)
 


min vän tog så fina bilder på barnen idag:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Va fin bild på dej! :) Och barnen så klart! :P



Haha ja han va väl inte gladast i stan. HEHe...

Men bra att du fick kramas då! :P



Och jag måste säga att du har fel. Är väl bra att du inte plockar en massa då du har främmen. Sitt och umgås istället och ta det sen. Mycket bättre :P

2011-03-02 @ 20:20:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0