lördag

åh vilken mysig eftermiddag jag hade igår, först for vi till emma som bjöd på gofika och mysigt sällskap, självklart stannade jag mycket länger än jag borde, kl var över 18 och dom hade oätit. men faktiskt börjar jag känna att det är bara så jag är, jag tar mig aldrig hem då jag har trevligt. haha tänker på en gubbe som brukade hälsa på mamma o pappa förut och aldrig gick före 12slaget, kanske är släkt:P
sen åkte vi och fikade hos mormor sen familjemys, när barnen kvällat såg jag och per en film om ett barnsom försvann, hemsk. och åt glass:)
barnen sov i sina egna sängar i natt, kan man sova så bra?:)

idag provis med min familj medan gubben kaklar o gör klart hemmet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0