min tur

jaha då var det min tur att kliva upp, kl 7.30, men egentligen  6.30 då. varför har noel börjat vakna så tidigt? tror ví ska köpa  och se om vi får sova lite längre.
igår var vi i provåker och grillade korv och åkt gott, niki sa mamma jag är så glad, det värmer mammahjärtat!
noel åt som en häst igår, välling och fil på morgon, 2 stora portioner till lunch +fruktburk, mellis, middag+fruktburk, välling och fil¨på kvällen, hoppas det håller i sig:)

idag ska vi nog ut och åka fyris och grilla, om gubben vill kliva upp nån gång:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpa vad? :D

2011-03-27 @ 11:24:10
Postat av: malin

mörkläggningsgardin tror jag jag satt och tänkte på:)

2011-03-27 @ 17:29:48
URL: http://nyasmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0