monday

en vas har gått i kras idag så det är nästan så att jag ville åka in enkomt för att köpa en ny, och en matta till köket och en duk, hyllor till garderoben m.m. så jag har nog en hel handelslista ändå om jag tänker efter:)

idag har niki varit på dagis och lekt av sig lite medan jag har suttit med näsan i boken och nu känns faktiskt matten begriplig, äntligen. antar att det tar ett tag bara att få in tänket:)

annars så är det lite planer för veckan, barnsång, kanske träffa en vän eller två:) känner mig så otroligt tillfreds, pigg på ett helt nytt sätt. så skönt att ha orken att ta ett djupt andetag då barnen tjorvar(eller gubben haha) känna sån kärlek att jag fick det bäst, två fina ungar och en gubbe som han också är helt ok.
att sluta amma är det bästa jag gjrot på länge iaf, lycka är att se barnen äta med god aptit!

känns som jag går i väntans tider, emmas bebis väntar jag på, kollar telen om jag inte fått ett mess på morgon:) och syster ska ju snart ha också, looooligt!! snusa andras bebisar är bäst, känns som jag gjort mitt för bjurholms befolkningsökning:)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha en gubbe som är helt ok, lät roligt! Jag håll ihop än!! Tusan! bli typ glad om jag får ont, hur normalt är det, tror inte jag tänker desamma då de bär till på riktigt. Då har jag nog också gjort mitt för befolkningsökningen :P

2011-03-28 @ 19:26:39
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0