otränad

jag har änttligen tagit mig i kragen och börjat gå igen, egentligen gillar jag att röra mig men samtidigt är jag fruktansvärt lat, svår kombo:) har iaf gått rundan både igår och idag, och det känns i benen. har ett mål att springa tjejmilen men inser att der är en bit bort.

skulle göra prov ikväll och så kommer noel o trycker och skickar in provet halvfärdigt, jag vill bara grina men mailade läraren och hoppas jag får göra om.

imorrn hoppas vi på fortsatt fint väder ska jag ta med mig alla ungar ut o gå, filip är här med och håller oss sällskap:)

nu glass och kooolasååås:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det måste du ju få göra om!!

2011-03-09 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0