sol ute

sol i sinne minsann, bakade kladdis imorse och bjöd in några fina vänner för kaffestund i solen medan barnen lekte. rester till middag, me like:) nu ligger en och en sitter bredvid mig, tror vi ska ut på prommis jag och lillebror, är skönt nu då det är ljusare tider:) kan går mer o mer, över hela köket och kan ställa sig upp mitt på golvet och gå dit han vill, men kör fortfarande både och:)
sötniki har läst böcker och sett film med sin vän idag, hon var så glad över dagen, jag med också:)

har hunnit rensa nikis och noels rum, och kors i taket per har tagit tag i garderoben i vårt rum så vi kan sätta in hyllor och börja dela. vill göra noels rum också, nu är det mest förvaring av bebissakerna men han börjar ju va stora killen.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha ja, en andra plats igen! :) Har alltid hamnat på prispallen iaf ;)



Tänkte försöka ta mig ut och hälsa på er sen när lillan är frisk och kry igen :)

2011-03-29 @ 20:36:50
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Haha ja det är lite komiskt :P

Tror också att dom skulle ha väldigt roligt ihop! :)

2011-03-29 @ 21:34:56
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0